Pixelzebra

wordpress website

Pixel zebra webdesign

Inleiding

Pixelzebra biedt oplossingen voor allerlei automatiseringsvraagstukken. Ze werken onder andere voor technische dienstverleners, service- en onderhoudsbedrijven, maar ook voor beveiligingsbedrijven en productiebedrijven met een onderhoudsafdeling.

Probleemstelling

Pixelzebra is een sterk groeiend bedrijf, waarbij de vorige website de snelheid van de groei maar moeilijk bij kon houden. De vorige website voldeed niet meer en er wordt op dat moment vanuit Pixelzebra zelfs extra voorzichtig gedaan om (potentiƫle) klanten door te sturen naar de eigen website.

Door de nieuwe website anders in te richten is het de bedoeling om bezoekers makkelijker en sneller aan te kunnen geven wat Pixelzebra doet en waar op de website dit te vinden is. Minder vanuit Pixelzebra zelf, maar vanuit de klant.

Opdrachtgever

pixelzebra

Functionaliteiten binnen deze WordPress website:

Zoekfunctie

Vacature module

Google Maps

Team

Om makkelijk in contact te komen met iemand uit het team, hebben we de team-pagina onderverdeeld in categorieƫn.

Op deze manier kan de bezoeker van de website direct kiezen voor iemand van de directie, support, marketing & sales of specialisten.

Vanuit hier kun je meteen in contact komen via mail of via het LinkedIn profiel van de medewerker.

Branches

Voor de gebruiksvriendelijkheid hebben we de branches waarin Pixelzebra werkt onderverdeeld.

Afhankelijk voor welke branche de bezoeker van de website kiest, komt er een call-to-action op de pagina. In bepaalde gevallen de uitnodiging voor een webinar, in een ander geval wordt de bezoeker aangezet om een scan te laten doen.

Deze call-to-actions zijn belangrijk voor nieuwe leads.

Vervolgtraject

De website van Pixelzebra staat inmiddels enige tijd online en dat betekent dat er voldoende data is om te analyseren.

Wat doen we hiermee? Zoals vaker, duiken we in Google analytics en geven we onze bevindingen door aan, in dit geval, Pixelzebra. We zagen bijvoorbeeld dat van bezoekers die via Google op een bepaalde pagina landen iets te vaak afhaken naar onze mening. Die pagina pakken we erbij en kijken op dat moment samen met de klant welke mogelijkheden we zien om deze cijfers te verbeteren.

weten hoe wij jou kunnen helpen?