Wij zijn de hele dag met WordPress bezig en vaak komen we dan ook zaken tegen die voor iedereen interessant zijn. En die delen we hier. Met regelmaat!
Werkelijk iedere dag voert Google één of meer veranderingen door die zijn bedoeld om de zoekresultaten te verbeteren. De meeste zijn niet merkbaar, maar helpen Google om de zoekresultaten te blijven verbeteren.
Het is zover. Dit is het moment waar veel webontwikkelaars naar uit hebben gekeken. Morgen trekt Microsoft eindelijk voorgoed de stekker uit Internet Explorer. Waarom is dit zo prettig voor website ontwikkelaars?
Bij Red Melon berekenen we onze tarieven voor websiteprojecten op basis van een aantal factoren. Het eerste en belangrijkste aan een zakelijke website is dat deze een rendement voor je bedrijf moet genereren.
Nog meer blogberichten
Het wachten is wederom beloond! WordPress 6.0, genaamd Arturo, is er. Arturo is geïnspireerd op de Grammy-winnende jazzmuzikant Arturo O'Farrill. Voor degene die het niet weten, elke WordPress release wordt opgedragen aan een jazzmuzikant.
Wellicht herken je dit wel. Je hebt een website laten maken en je gaat aan de slag met de content. Je hebt een pagina, die je met de SEO-tool van Yoast helemaal hebt ingevuld.
Er zijn de laatste tijd wel heel veel kenners en deskundigen uit de hoek van de online vindbaarheid die nogal wat kritiek hebben op Google Analytics 4. Het zou verschrikkelijk zijn en onwerkbaar. Wat is hier aan de hand?
Na 12 dagen heeft Google gemeld dat de kernupdate van juli 2021 klaar is. Die kernupdate is uitgerold tussen 1 juli en 12 juli. Google heeft bevestigd dat de kernupdate van juli 2021 nu effectief voltooid is.
Het is bijna zover. De Google Page Experience-update wordt in mei gelanceerd. Google bevestigde dit al eerder. Wat kunnen we verwachten van de update die meer rekening zal houden met de verwachte gebruikerservaring en de rankings die dit met zich meebrengt.
De definitie die Google hanteert voor duplicated content geldt niet voor artikelen en video’s die dezelfde tekst bevatten.