Bezoekers na restyling
Eind 2018 hebben we de website een restyling gegeven en de resultaten zijn sindsdien flink omhoog gegaan. Hieronder de indexcijfers, waarbij oktober 2018 op 100 is gezet.
De gebruikers van de Flexpower website bezoeken deze niet uitsluitend via de desktop, maar ook veel via hun mobiele telefoon en tablet.
Het goed schalen van de website is dan ook essentieel. Veel van de bestellingen komen via mobiel.
Het is dan ook van groot belang om de conversie op mobiel goed in de gaten te houden.
Een veelgebruikte tool hiervoor is Hotjar, waarbij met de bezoeker, anoniem, meegekeken kan worden, naar alle handelingen.
Ook benieuwd hoe de bezoekers zich op jullie website gedragen? Neem even contact met ons op.
Eind 2018 hebben we de website een restyling gegeven en de resultaten zijn sindsdien flink omhoog gegaan. Hieronder de indexcijfers, waarbij oktober 2018 op 100 is gezet.
Deze nieuwe website van Flexpower Europe is meer dan alleen een plek om tubes te kunnen bestellen.
Uiteraard is het belangrijk dat het bestelproces zowel qua gebruikservaring als qua techniek helemaal klopt, maar er meer bij deze webshop.
Dit product en dus ook de website vraagt om meer dan alleen een bestelbutton.
De informatie rondom het product is van essentieel belang en heeft daarom een prominente plaats gekregen op deze website.
De productinformatie, de FAQ en het gedeelte waarbij je als lezer wordt verteld hoe het product werkt, zijn makkelijk toegankelijk. Dit geldt ook voor de testimonials, om eventuele twijfels weg te nemen of de goede gevoel te ondersteunen.
Bij Red Melon voeren we niet alleen uit, we denken ook mee en dragen ideeën aan die tot een betere conversie leiden, als we bij een ander project daarmee positieve resultaten hebben behaald.