Keurmerk Leegstandbeheer

Vastgoed

Inleiding

Vanwege een nieuwe campagne – genaamd ‘Verantwoord leegstandbeheer op de agenda’ – die is opgezet was er een sterke behoefte voor een restyling van de website. HVR bracht Red Melon aan boord voor deze opdracht.

Probleemstelling

Behalve het feit dat de oude website visueel niet aansprekend was, bood deze site hiervoor technisch ook geen mogelijkheden.

Er was duidelijk behoefte aan een vertaling naar de doelgroepen vastgoedeigenaren, leegstandbeheerders en bewoners en/of gebruikers.

Probleem op te lossen?

Profiel

Speciaal voor de leegstandbeheerders is er een gebruikersrol ingericht en kunnen in hun eigen omgeving het account beheren.

Hier kan onder andere worden ingevuld in welke provincies men actief is, de kantoren van de gebruiker etc.

De eindgebruiker kan via de zoekfilter zoeken naar leegstandbeheerders zoeken op basis van het KVK-nummer.

 

Red Melon ontwikkelde voor onze opdrachtgever Keurmerk Leegstandbeheer de website.

Vanwege de goede ervaring hebben we Red Melon ook uitgekozen om ze ook voor onze eigen nieuwe website te vragen.
Marieke Hendriksen Marketing bij HVR Group

Mogelijkheden voor gebruikers

Om aan alle eisen van onze opdrachtgever te voldoen, heeft Red Melon de volgende mogelijkheden geïmplementeerd.

Zoekfilters om tot de gewenste beheerder te komen voor de zoeker:
Postcodegebied
Plaats
Werken of wonen

Overige features:

HTTPS / SSL verbinding
Beheer over profielen beheerders met certificaat
Nieuws & Interviews
Formulieren
Aanvraagformulier
Klachtenmeldingen
Formulierdata opslag in database

keurmerk leegstandbeheer

Bekijk ook deze cases

Ook een nieuwe WordPress website voor jullie bedrijf?
Laten we eens praten.

neem contact op