Mobiliteitsalliantie

In opdracht van de ANWB

Inleiding

De Mobiliteitsalliantie is een coalitie van partijen uit de Nederlandse autowereld, de tweewielerbranche, het wegtransport en het openbaar vervoer.

7 organisaties hebben meegewerkt aan de start van de mobiliteitsalliantie. Te weten: NS, RAI, TLN, ANWB, GVB, RET, HTM, FMN en KNV. De aangesloten partijen willen de belangen van de reizigers en die van het goederentransport behartigen.

Probleem op te lossen?

mobiliteitsalliantie

Probleem

Een ieder van deze aangesloten partijen hebben wel iets te melden over dit onderwerp.

Een blogbericht om kennis te delen, een testimonial of iets anders wat men wil delen met de rest van Nederland over dit onderwerp.

Om alle kennis, testimonials en ideeën van de aangesloten partijen te delen is de behoefte ontstaan voor een website in hub-stijl.

Om niet altijd afhankelijk te zijn van 1 partij, is bovendien gekozen voor open source software. In dit geval had, vanwege het gebruiksgemak, WordPress sterk de voorkeur.

Branches

Voor de gebruiksvriendelijkheid hebben we de branches waarin Pixelzebra werkt onderverdeeld.

Afhankelijk voor welke branche de bezoeker van de website kiest, komt er een call-to-action op de pagina. In bepaalde gevallen de uitnodiging voor een webinar, in een ander geval wordt de bezoeker aangezet om een scan te laten doen.

Deze call-to-actions zijn belangrijk voor nieuwe leads.

Vervolgtraject

De website van Pixelzebra staat inmiddels enige tijd online en dat betekent dat er voldoende data is om te analyseren.

Wat doen we hiermee? Zoals vaker, duiken we in Google analytics en geven we onze bevindingen door aan, in dit geval, Pixelzebra. We zagen bijvoorbeeld dat van bezoekers die via Google op een bepaalde pagina landen iets te vaak afhaken naar onze mening. Die pagina pakken we erbij en kijken op dat moment samen met de klant welke mogelijkheden we zien om deze cijfers te verbeteren.

Bekijk ook deze cases

Ook deze resultaten voor jullie

bedrijf? Laten we eens praten.

neem contact op