Keurmerk Leegstandbeheer

wordpress website

Inleiding

Vanwege een nieuwe campagne – genaamd ‘Verantwoord leegstandbeheer op de agenda’ – die is opgezet was er een sterke behoefte voor een restyling van de website. HVR bracht Red Melon aan boord voor deze opdracht.

Probleemstelling

De campagne leunt zwaar op digitale (online) communicatie en op directe communicatie met einddoelgroepen. Behalve het feit dat de oude website visueel niet aansprekend was, bood deze site hiervoor technisch ook geen mogelijkheden.
Er was duidelijk behoefte aan een vertaling naar de doelgroepen vastgoedeigenaren, leegstandbeheerders en bewoners en/of gebruikers.

Opdrachtgever

KLB

Alle bijzonderheden van deze website op een rij:

Profielsysteem voor beheerders

Dynamische formulieren

Interactief register

Geoptimaliseerd voor mobiel

De website is uitermate geschikt gemaakt voor mobiel en tablet en is vanaf scratch opgebouwd voor een optimale gebruikerservaring. Door de nieuwe technieken die we gebruiken is de website snel en klaar voor de toekomst.

Profiel leegstandbeheerder

Speciaal voor de leegstandbeheerders is er een gebruikersrol ingericht en kunnen in hun eigen omgeving het account beheren. De eindgebruiker kan via de zoekfilter zoeken naar leegstandbeheerders zoeken op basis van het KVK-nummer.

Mogelijkheden

Om aan alle eisen van onze opdrachtgever te voldoen, heeft Red Melon de volgende mogelijkheden geïmplementeerd.

  • Zoekfilters om tot de gewenste beheerder te komen voor de zoeker
    • Postcodegebied
    • Plaats
    • Werken of wonen
  • Overige features:
    • HTTPS / SSL verbinding
    • Beheer over profielen beheerders met certificaat
    • Nieuws & Interviews
  • Formulieren
    • Aanvraagformulier
    • Klachtenmeldingen
    • Formulierdata opslag in database

weten hoe wij jou kunnen helpen?

Bekijk meer Real Estate/Vastgoed cases